.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهروان: جلالی می‌تواند به نساجی کمک کند/باید قدر صنیعی‌فر و حدادیان را دانست
رئیس هیأت فوتبال مازندران ضمن حمایت همه جانبه از تیم فوتبال نساجی گفت: نساجی آبروی فوتبال مازندران است و برای موفقیتش در لیگ برتر همه باید پای کار بیایند.

به گزارش شمال نیوز،غلام‌رضا بهروان ضمن ابراز خرسندی از حضور مجید جلالی در تیم نساجی اظهار کرد: نساجی شناسنامه فوتبال مازندران است و حضور در این تیم آرزوی هر کسی است.

وی افزود: مجید جلالی از مربیان باتجربه و صاحب‌نام فوتبال کشور است که قطعاً در این شرایط می‌تواند به نساجی کمک کند.

رئیس هیأت فوتبال مازندران ضمن حمایت از زحمات مالکان باشگاه نساجی بیان کرد: باید قدر امثال صنیعی‌فر و حدادیان را دانست، ما نیز از زحمات این عزیزان در کمک به فوتبال مازندران سپاسگزاریم و هر کمکی نیاز باشد پای کار خواهیم بود.

این مسؤول ادامه داد: همانطور که در ابتدای فصل، استاندار، مدیرکل ورزش، هیأت فوتبال و بیشتر مسؤولان شهری و استانی برای برطرف کردن نواقص ورزشگاه تلاش کردیم تا شرایط برای بازی نساجی در لیگ برتر بعد از ۲۴ سال مهیا شود، اکنون نیز همه باید پشت نساجی باشند تا این تیم محبوب بدون مشکل در نیم‌فصل دوم با قدرت حاضر شود‌.

بهروان با تمجید از حامیان همیشگی نساجی خاطرنشان کرد: برگ برنده و وجه تمایز نساجی نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری هواداران خونگرمش هستند که سرمایه بزرگ برای این تیم محسوب می‌شوند.

وی با عنوان اینکه هر تیمی آرزوی داشتن چنین هوادارانی را دارد، اضافه کرد: هوادارانی که اکنون دیگر نماد غیرت، تعصب و عاشقی در کشور هستند و فوتبال ایران نساجی را با نام هواداران پرشورش می‌شناسند.

رئیس هیأت فوتبال مازندران در پایان بار دیگر بحث حمایت تمام‌قد از مالکان نساجی را پیش کشید و عنوان کرد: برای موفقیت تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد، چون نساجی به این سادگی‌ها به این جایگاه نرسیده که به این سادگی بخواهد آن را از دست بدهد.

این مسؤول در پایان گفت: ما و همه مسؤولان شهری و استانی پشت نساجی و مالکان محترم این باشگاه هستیم تا آنها با قدرت به کار خودشان در لیگ ادامه دهند و برای استان افتخارآفرینی کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.329 seconds.